Je to naozaj otázka kreativity

Na úvod musím povedať, že nie som obchodným partnerom reťazce Hornbach a za to, čo chystám urobiť som nedostal žiadnu materiálnu, finančnú a inú kompenzáciu. Niet sa tomu čudovať, lebo to, čo chystám urobiť nie je to, čo s tými videami zamýšľali, hoci nebudem proti  ak mi prispejú dajakou sumou či už na Paypal účet alebo do mojej cryptopeňaženky.

Takže nedávno som spomínal prípad obyvateľa Londýna, ktorý pestoval na pred-záhradke a na zadnom dvorčeku poriadnu časť svojej zeleniny a byliniek, a teraz pred nedávnom pri pozeraní Youtube do oka udrel reklama na Hornbach a ich projekt na meter štvorcový. A našiel som k tomu dve dokumentárne filmy:

Takže ja naozaj chcem vedieť, že čo je vaša výhovorka, keď ste doteraz nenavrhli vertikálny systém na pestovanie zeleniny, ktorý efektívne využíva dostupné miesto, slnečné svetlo, vodu, teplo a dostupné materiály. Keď to zvládne takýto sójový umelec, tak aj vy.

 



S pozdravom

Oracle 911



Výzva: prosím začnite čítať knihy o riadení spoločnosti (je to fuk s ktorými začnete), ktoré môžete zakúpiť aj u vydavateľstva Torden v nadchádzajúcom období znalosti v nich obsiahnuté budeme potrebovať všetci.

Príspevok na chod: Finančne môžete prispieť tu.

Poznámka: Diskusia je nižšie a je otvorená.

 

 

 

 

 

 

Pridaj komentár